Hulp nodig?

VEELGESTELDE VRAGEN

Omdat het soms heel druk is en we niet altijd direct onze mails kunnen beantwoorden kunnen we jullie misschien alvast verder helpen met volgende veelgestelde vragen te beantwoorden. Geen antwoord op je vraag gevonden? Geen probleem vul dan het contactformulier beneden in en wij helpen u zo spoedig mogelijk verder.

Wij werken volgens het derdebetalersysteem, dit betekent dat wij de kosten voor uw thuiszorg rechtstreeks aan uw ziekenfonds factureren. Er wordt GEEN remgeld of supplement gerekend.

Bij welke mutualiteit u bent aangesloten is van geen belang, wij werken samen met alle mutualiteiten.

In het kader van een arbeidsongeval worden uw verpleegkundige zorgen rechtstreeks aan uw verzekeringsinstelling gefactureerd.

 

WAT HEBBEN WIJ NODIG?

– een voorschrift voor verpleegkundige zorgen (Enkel bij hygiënische zorgen niet)

– een vignet van uw mutualiteit

– uw identiteitskaart (bij iedere verzorging – bezoek)

Wij zijn een hecht en flexibel team. Als er iemand van ons uitvalt voor welke reden dan ook dan zorgen wij dat er voor u vervanging klaarstaat zodat u de nodige zorgen niet mist.

Om u de juiste zorgen te kunnen aanbieden hebben wij contact met uw huisarts. Uiteraard kan u rekenen op onze discretie rondom de GDPR-wetgeving en zullen uw datagegevens niet doorgespeeld worden aan derden.

Is het papierwerk niet volledig duidelijk en had je hier graag wat hulp bij? Dan staan wij paraat om u daar verder mee te helpen zodat u verder geen andere zorgen hebt.

Onze CONTACTGEGEVENS

U kan ons altijd rechtstreeks contacteren op het nummer 0468 26 41 88.
Wilt u ons per mail contacteren? vul dan onderstaand formulier in.

CONTACTFORMULIER